رمز و رازهایی برای انتخابات ریاست جمهوری

Date:

Share post:

بهترین مشاوران حرفه ای برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران

به گزارش واژه پیام، به قول حضرت حافظ که می‌گوید: قطع این مرحله بی همرهی خزر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی
در پی شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان ایت الله سید ابراهیم رئیسی، در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سانحه سقوط بالگرد .
روز بعد، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی معاون اول رئیس‌جمهور محمد مخبر به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.
مطابق تصویب جلسه سران قوا،‌انتخابات بعدی روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد و کاندید پیروز دولت چهاردهم را تشکیل خواهد داد.

سالها است به امر مشاوره انتخاباتی بدون هیچ گرایش سیاسی مشغولیم در زمان خاتمی با همراهی مرحوم پدر در ستاد ایان مشغول بودیم و در دوران محمود احمدی نژاد با کمک دوستان حتی بصورت خود جوش برای ایشان بین دانشجویان به تبلیغات مشغول بودیم تا اموزش به ستادهای انتخاباتی در دوره حسن روحانی همین کار ادامه پیدا کرد ما بیش از هزاران صفحه نظر سنجی تا مقاله و …. را ایجاد نمودیم تا شبکه سازی در میان کارفرمایان و صنعتگران تا ستاد روحانیت حزب اعتدال و …
متاسفانه در دولیت شهید رئیسی هرچند زحمات زیادی در ستادهای ایشان کشیدم بخاطر دولت های قبلی به شدت مورد انتقاد قرار گرفتم اما ما جبهه گیری سیاسی بهیچ وجه نداشته و نداریم ما برای پرشدن صندوق ها با رای واقعی مردم برای انتخابات تلاش می کنیم و این تکلیف برای ما واجب بوده و خواهد بود

در دوران شهید ایت الله رئیسی با پشتوانه عظیم کار انتخاباتی به اموزش و همراهی با ستادهای مختلف مشغول بودیم
مهمترین کار ما تحلیل تخصصی مردم و رقبا و زبان بدن و ….بود.
ایجاد وحدت رویه های انتخاباتی و…. که در نوع خود کاملا منحصر بفرد بود.
در این میان صدها نماینده مجلس و شورای شهر و هیات مدیره و انواع انتخابات اصناف در سرتاسر کشور نمونه هایی از کارهای ما بوده است.
انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام هشتم تیرماه 1403قطعا همه سیاستمداران جهان به گفته همه صاحب نظران با کمک و قدرت مشاوران خود به جایگاه امروز خود رسیده اند نمونه بارز ان انتخاب باراک اوباما و همتای قبلی او… متاسفانه تازه واردین به جرگه سیاست غالباً در معرض مشکلات و مسائلی قرار می‌گیرند که به دلیل محدود بودن دانش و تجربیاتشان به همفکری با دیگران نیاز پیدا می‌کنند.
شاید بارزترین مدل همین سرچ ساده گوگل می باشد که از دوستان آماتور که در مجموعه ما دو روزی آمدند و الان خود را مشاور انتخابات معرفی می کنند و یا مجموعه های پیامکی و تبلیغاتی که خود را خدای بلامنازع مشاوره انتخاباتی می دانند اما فقط می توانند شاید یک پیامک ارسال کنند و یا یک تراکت بزنند و نهایتا پخش کنند … اما ایا انتخابات فقط همین افعال ساده است یاخیر؟
امام علی علیه السلام: بدون هیچ ظاهر سازی و فریب کاری، کارهایتان را انجام دهید.چرا که هرکس برای غیر خدا کار کند، خداوند او را به همان کس وا می گذارد.
در این انتخابات و چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و با سم پاشی شدید شبکه های اجتماعی و عملکرد اقتصادی ضعیف و تورم لجام گسیخته باید قبول کرد رای دهندگان واقعی گرسنه و فقیرتر ازهمیشه هستند ، حتی کرایه ماشین ندارند که پای صندوق بیایند چه برسد به رای دادن اماواقعا چه باید کرد ؟


به راستی در چنین روزگاری چه باید کرد و به راستی همفکری با چه افرادی با چه سن و چه جایگاهی شکل می گیرد؟
بعنوان یک مشاورانتخاباتی نهایت تلاش وکوشش خود را بکار خواهیم برد که شما را به شهر و استان و کشور با حرفه ای ترین تکنیکهای پیشرفته معرفی نمایم و یک زیبایی شناسی در کارزار انتخاباتی را در دستور کار قرار خواهیم داد ما توان استقرار حلقه های آتش حرفه ای و مخصوصا به وجود اوردن بحران های متعدد و بحران سازی را در دستور کار هر کاندیدای محترمی قرار می دهیم ،یک کاندیدای حرفه ای باید در ارائه حرفه ای محتوای در خور توجه برای کانون های قدرت و مردمی و ورزشی واقتصادی و اجتماعی و…. را در دستور کار خود قرار داده برای رویارویی با این مجموعه ها و انسانهای زیاد در یک تجمع ۱۰۰۰ و یا ۲۰۰۰ نفری و حتی خیلی بیشتر کاملا کارکشته وعملیاتی باشد،یکی از دغدغه های هر انتخابات وهر نامزد و یاکاندیدای محترمی تحلیل و علل موفقیت و یا شکستهای نامزدهای انتخاباتی دوره های قبل است در هر دوره یکی ازرفتارها و عوامل در این میان که پر رنگ تر از گذشته مجلوه نموده است چیست؟
در این رهگذر سخنرانی سیاسی از اهمیت بسیار ویژه واستراتژ یکی برخوردار است.
دکتر مازیار میر، مشاور عالی انتخابات می گوید: تنها راه باز شدن مسیر اقبال مردم با رای گیری سخن تازه و عقلانی و تبلیغاتی مردمی و از جنس مردم و برای مردم است و شبکه سازی با انان که با انقلاب نیستند ؟
چی با انانکه با انقلاب نیستند اری …
اگر ما درصدی را بعنوان حامیان نظام قلمداد کنیم ما ان ارای حتمی را داریم و الان زمان اشتی با مردمی است که دلشکسته و فقیر شده اند و یا قولها را نقش بر آب می دانندو با قهر با صندوق های رای فراری از رای دادن هستند. اما چگونه و چطور ؟


فکر می کنم برنامه قطعی و ضمنی که در مسیر اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد . اقای … که متمرکز است روی فرزند آوری متمرکز شده نمی داند شکم گشنه بچه به دنیا نمی آورد و ازدواج نمی کند و خیل جوانانی که بیکار هستند و ….
پس اولین شعار مستدل و مستند و مبتنی بر برنامه علمی اقتصادی که التزام آور باشد و نه مانند برخی بعد زیرش بزنیم و بگوییم دولت هیچ وقت چنین قولی نداده ….
یادمان باشد امروز هرچه بگوییم و یا فریاد بزنیم با میلیاردها کپی در اختیار مردم خواهد بود پس کتمان و یا اغماض و چشم پوشی راه به جایی نمی برد و فقط باعث خشم مردم می شود.
بیاییم به شعار چند ساله مقام معظم رهبری نگاهی داشته باشیم …
شعارهایی که در نهایت حضرت آقا می خواهند مملکت به سمت تولید اشتغال و ازدواج و افزایش موالید و کمک به سفره های مردم شود …
اما ما از دولت های روحانی و احمدی نژاد و حتی در دولت شهید بزرگوار مان ، و در اوج تحریم های ظالمانه دیدیم ، علی رقم همه تلاش ها که غیر قابل فراموشی وصد البته تقدیر و تشکر است… اما متاسفانه وعده ها محقق نشد .
امروز مردم نیاز به شعارهای علمی و عقلانی و عملیاتی هستند .
برای این موارد برای کاندیدای محترم ریاست جمهوری برنامه های عالی داریم ،صدها شعار مردمی خاصو عام و برنامه های کاملا متفاوت و متمایز و نامحسوس و حتی جهادی و…. داریم .
امام حسین(ع) فرمود
هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی:
آیا یاوری هست که مرا یاری کند؟
در خدمت کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری کشور هستیم با تمام وجود البته به شرط ها و شروطها و مهمترین ادله ما اشتی با سفره مردم و اقتصاد خانواده ایرانی است فقط همین به جدم رسول الله این مهمترین میسر است .

سیدمازیارمیر محقق و پژوهشگر انتخابات

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 + شش =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...