دکتر داوود منظور داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

Date:

Share post:

به گزارش خبرنگار اختصاصی پایگاه خبری اقتصاد کشور، دکتر داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در وزارت کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

دکتر منظور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور گفت: امیدوارم با کسب اعتماد مردم مسیر طی‌شده در دولت شهید رئیسی را با هدف حل مشکلات ادامه دهم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: برای ادامۀ مسیر دولت رئیس‌جمهور شهید پا به عرصۀ انتخابات گذاشتم. این گفتمان پایانی بر ترس‌های خودساخته، شیشه‌های دودی و تاراج هپکوها و هفت‌تپه‌هاست.

وی گفت: در این گفتمان با تمام توان به کارهای خستگی‌ناپذیر متمرکز شده و دولت میدان‌ساز است. دولت مسائل را تا حل نکند رها نمی‌کند.

دکتر منظور تاکید کرد: ماموریت من عملی‌کردن وعده‌های باقی‌ماندۀ رئیس‌جمهور شهید است.

گفتنی است؛ دکتر داود منظور، زاده ۱۳۴۳ در تهران و دانش آموخته دوره دکترای علوم اقتصادی گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران با کوله باری از تجارب ارزشمند در مسئولیت های اقتصادی و برنامه ریزی چند وزارتخانه و سازمان و تالیف و ترجمه ۵ اثر علمی با موضوعات اقتصاد و انرژی، هم اکنون هدایت سازمان برنامه و بودجه کشور، به عنوان تخصصی ترین دستگاه متولی برنامه ریزی و توزیع بهینه منابع مالی کشور را عهده دار است. پیش از پذیرش این مسئولیت، رشد ۵۹ درصدی و تحقق ۱۱۳ درصدی درآمدهای مالیاتی، افزایش ۵۰ درصدی تعداد اظهارنامه‌های دریافتی، ایجاد پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی، توسعه سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه برای بیش از ۱۰ میلیون مؤدی، شناسایی بیش از ۱۸.۸ میلیون پذیرنده بانکی و الصاق بیش از ۹.۳ پذیرنده به سازمان مالیاتی را در کارنامه دارد و توانسته است گلوگاه‌های فرار مالیاتی را ببندد، مودیان جدید را شناسایی و سامانه مودیان را راه‌اندازی کند ، قانون پایانه‌های فروشگاهی را اجرایی کند و وصول درآمدهای مالیاتی را نسبت به سال‌های اخیر افزایش دهد. این مدیر ارشد نظام در مسئولیت فعلی هم به اصلاحات ساختاری در نظام بودجه‌ریزی می اندیشد ، تعریف تازه ای از بودجه ریزی دارد و نظام برنامه‌ریزی کشور را نیازمند یک تحول راهبردی از جنس تغییر گفتمان و مبتنی بر اطلاعات دقیق، هدف‌گرا و هوشمند میداند. با ورود دکتر منظور به عرصه مهم رقابت های انتخاباتی برای تصدی قوه مجریه ، به عنوان یکی از آگاه ترین مسئولان ارشد اقتصادی کشور ، امیدواری ها را برای پیشرفت اقتصادی کشور در دولت چهاردهم افزایش می دهد. دکتر منظور که در مسئولیت های پیشین خود همواره با طرح ها و برنامه های نو و اثرگذار حرکت کرده و منشاء تغییرات منجر به بهبود شرایط بوده است، به طور قطع و یقین با برنامه مشخص، مدون و قابل اجرا در شرایط کنونی کشور ، پا به این رقابت خطیر نهاده است تا با طرحی نو، ادامه دهنده حرکت پرشتاب نظام به سمت تعالی و پیشرفت کشور باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × پنج =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...