درخواست تهیه‌کننده «معجزه عشق» از شورای صنفی نمایش

Date:

Share post:

با بسته شدن سینما ماندانا، فیلم «معجزه عشق» که در شرایط عادی نیز سالن‌های چندانی را در اختیار نداشت، بدون سرگروه مانده که این اتفاق، اعتراض تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم را به دنبال داشته است.

داریوش بابائیان که این روزها فیلم معجزه عشق را به روی پرده دارد، از پلمب سینمای سرگروه فیلم خود ابراز نگرانی کرد و افزود: این اتفاق تاثیر زیادی بر روی فروش فیلم و روند نزولی گیشه این کمدی داشته است.

با بسته شدن سینما ماندانا، فیلم من سینمای سرگروه خود را از دست داده است. این اتفاق سبب شده تا بسیاری از سینمادارها در شهرستان و البته مخاطبان سینمای کمدی، اصلا متوجه نشوند که این فیلم اکران شده است.

تهیه‌کننده و پخش‌کننده معجزه عشق با بیان اینکه این فیلم در خلوت در حال اکران است، عنوان کرد: سینما ماندانا پس از چندین روز، هنوز بازگشایی نشده و فیلم من بدون سرگروه در حال اکران است که این روند به فیلم من لطمه زده است.

تهیه‌کننده افراطی‌ها با عنوان نمودن ۲ تقاضا، افزود: من از شورای صنفی تقاضا دارم که با توجه به بسته شدن سینما ماندانا که هیچ ارتباطی به بنده و فیلم من ندارد، در مورد خسارت این فیلم جوابگو باشند و اینکه کاری کنند که سینما ماندانا بازگشایی شود تا فیلم، با استقبال بیشتری مواجه شود.

کمدی معجزه عشق به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز از ۳۱ خردادماه به روی پرده رفته و با در اختیار داشتن تنها ۹۰ سالن، به فروشی معادل ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است.

در این فیلم، بازیگرانی چون اکبر عبدی، میرطاهر مظلومی، الهام حمیدی، کیمیا بابائیان، محمدرضا سهرابی، پوراندخت مهیمن، محمد ‌شیری، عباس ‌محبوب و هوشنگ حریرچیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده − نه =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...