حمایت و دعوت از دکتر اسدالله بادامچیان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری توسط دکتر حسین روازاده

Date:

Share post:

گفتگوی با حکیم دکتر حسین روازاده، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و به نمایندگی از جبهه یاس (یاران انقلابی سلام) صورت گرفت

به گزارش واژه پیام، پیرامون حمایت و دعوت از آقای دکتر اسدالله بادامچیان جهت حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری پیشرو اظهار داشتند: با توجه به فضای مهم انتخاباتی و شرایط کنونی اقتصادی و جهانی، از بین شخصیت های مطرح کشور و صالح ترین فردی که در این شرایط می تواند که سکان ریاست جمهوری کشور را برعهده بگیرد؛ آقای دکتر اسدالله بادامچیان است.

از این رو، جمعی از نیروهای فعال و جوان و انقلابی از ایشان دعوت کردند که با قبول دعوت، در این عرصه حضور یابند و امیدوارم که ایشان، این دعوت را پذیرا باشند.

آقای دکتر روازاده از دلائل مهم حمایت و دعوت از ایشان را جهت حضور در این عرصه را چنین عنوان نمودند: ایشان، از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و از یاران دیرین امام خمینی ره و حضرت امام خامنه ای حفظ الله است که اقدامات موثری را با همراهی شهیدان مظلوم بهشتی، رجایی و باهنر و همچنین، رئیس جمهور شهید خدمت، حضرت آیت الله رئیسی در راستای حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، دیپلماسی عمومی، امور بین الملل، بالاخص آخرین دست‌آورد آن، در پیوستن ایران به اتحاد بریکس بوده است که شهیدان رئیسی و امیرعبدللهیان از ایشان بهره گرفتند و نیز، فعالیت های سیاسی و خنثی کردن نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی و در جهت خدمت به مردم عزیز ایران انجام داده اند.

همچنین، ایشان، حدود ۲۰ سال، ریاست کمیسیون ماده ۱۰ احزاب کشور را بعهده داشته و در حال حاضر، رئیس مجمع عمومی خانه احزاب ایران در دور اخیر بوده اند و ارتباط خوب و موثری با احزاب کشور دارند که در همین راستا، این ظرفیت وجود دارد که با همدلی و همیاری همه دوستداران انقلاب اسلامی، بر مشکلات کشور فائق آیند. ایشان، تسلط و اشراف کافی و وافی بر علم اقتصاد و علاوه بر آن تسلط بر اقتصاد اسلامی و اشراف بر تجارت و اقتصاد بومی ایران دارند که یکی از محسنات شان است.

ایشان، افزون بر تجربه سال‌های طولانی فعالیت سیاسی، چهره هوشمند بین المللی و موثر در تصمیم گیری های نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند. در جمع بندی می توان بیان کرد که در چنین برهه ای از زمان که کشور، نیاز به فرد اصلح انقلابی با توانمندی بالائی که دارند و یار دیرین رهبری معظم انقلاب و محور ایجاد اتفاق بین جناح ها و گروه های سیاسی، کسی بهتر دکتر اسدالله بادامچیان نمی باشد که همیشه، در طول انقلاب اسلامی با هوشمندی تمام، از هر گونه تفرقه و انحراف در پیامدهای بوجود آمده به نحو احسن و مدبرانه، همگام با ولایت، کشور را رهانیده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 + دو =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...