برگزاری جایزه ملی پروفسور حسابی در سازمان متخصصین و مدیران کشور

Date:

Share post:

جلسه امضاء قرارداد جایزه پروفسور حسابی در محل دفتر مرکزی سازمان متخصصین و مدیران کشور برگزار گردید.

به گزارش واژه پیام، طی این رویداد و با حضور جناب آقای مهندس ایرج حسابی بنیانگذار بنیاد پروفسور حسابی ضمن تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد مذکور شورای سیاست گزاری این همایش ایجاد گردید .

در ادامه با تاکیدات جناب آقای دکتر مصدری ریاست سازمان, به بزرگداشت و حفظ مشاهیر کشور از جمله پروفسور حسابی به عنوان شناسه تاریخی علمی کشور در تاریخ معاصر و اهمیت ارتقاء در جایگاه علمی ایران اسلامی رمز ماندگاری بر اساس اثر گذاری شخصیت و رفتاری مقام شاخص پروفسور حسابی بر نسل جوان تاکید شد.

جناب آقای مهندس ایرج حسابی نیز با تایید موارد ذکر شده بر تشریح خط فکری و ریز بینی های ایشان در بخشهای مختلف علمی و تخصصی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که این رویداد میتواند ضمن ایجاد همگرایی علمی بین متخصصین کشور میتواند پلی به سوی انسجام علمی در بخش های اجرایی کشور باشد .

جناب آقای دکتر مصدری در ادامه افق رویداد را در سال های آتی در مجامع بین المللی دید و به پتانسیل بالای جایگاه این همایش ملی در بخشهای مختلف از جمله نمایش دستاوردهای فن آورانه و دانش بنیان در صنایع مختلف اشاره کرد .

بنیاد پروفسور حسابی و سازمان متخصصین و مدیران ایران ضمن امضاء قرارداد همکاری ایجاد دبیر خانه دائمی رویداد توسط سازمان با اشاره به الگو سازی علمی در جامعه و دانشگاه به ضرورت وجود نگاه عملیاتی در بخش علمی ایران با هدف ارتقاء جایگاه کشور در سطح بین الملی دانست .

لازم به ذکر است همایش ملی جایزه ارتقای حسابی با ارزیابی تخصصی و دریافت آثار علمی متخصصین در نیمه اول اسفند ماه سال جاری در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار میگردد و دبیر خانه اجرایی رویداد از مهرماه سال جاری آماده دریافت اطلاعات علاقمندان به حضور در رویداد در بخش های مختلف میباشد .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سیزده − هفت =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...