بحران تصمیم گیری دلیل اصلی مشکلات (+فیلم)

Date:

Share post:

عضوهیات عالی شورای وحدت گفت: مامطالبه‌گر این انقلاب هستیم و بر این عقیده‌ایم که مردان دوره استقرار و تثبیت کار خود را انجام داده‌اند و ما مطالبه کارآمدی از سیستم داریم و فکر می‌کنم که باید نتیجه ببینیم.

به گزارش واژه پیام به نقل از پول نیوز، سید محمدجواد جلالی افزود: ما در حوزه امنیت و نظامی این اتفاق را داریم؛ اما تو حوزه سیاسی فکر می‌کنیم هنوز نیاز است که کیفیت سیاسی کشور باید پخته‌تر شود و از طرف دیگر در مسائل اقتصادی گرچه من معتقدم که مدیران خیلی با عرضه بوده‌اند؛ اما در مجموع آنچه سر سفره مردم است قابل قبول نیست و مردم نگران این وضعیت هستند.

وی ادامه داد: به نظر من فرآیند تصمیم‌گیری کشور مشکل دارد و مشکلات برنامه‌ای چندانی ندارد. مشکلات کشور در حوزه تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اجرای ضعیف و نظارت است که مسئله نظارت از همه مهم‌تر است و اگر نظارت درگیر تعارف‌های سیاسی نشود و تصمیم‌ها براساس منافع حزبی و گروهی نباشد و یا نخبه‌گزینی‌ها در کشور در مدل‌های دقیق‌تری انجام شود؛ تصمیم جمعی که در نهایت گرفته می‌شود می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

رئیس دفتر جامعه روحانیون مبارز ادامه داد: هدف کلان من این است که بتوانم فرآیندهای سیاسی کشور را تا جایی که می‌توانم اصلاح کنم که ظرفیت آن در مجلس است و فکر می‌کنم بتوانم موفق

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

14 − سیزده =

spot_img

Related articles

اجرای طرح ساتک کد در تامین کالا

نقش سامانه محله ۳۶۰ با اجرای طرح ساتک کد در تامین كالا،باهمکاری اتاق اصناف سبب كاهش قیمت کالاها...

انتصابات در روزهای پایانی دولت

پایان زودهنگام و پیش بینی نشده دوران دولت سیزدهم و برگزاری زودهنگام انتخابات و آغاز فعالیت دولت چهاردهم...

زامیک هدیه ای برای علاقه مندان حوزه پوشاک

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص...

نگاهی به بیوگرافی کیوان ظهرابی

کیوان ظهرابی از جمله نویسندگان, بازیگران و کارگردان های خوب کشور است که به آثار وی پرداخته شده...