محمدرضا حسن زاده ملقب به مرد حافظه جهان بار دیگر گینسی شد

Date:

Share post:

“بیشترین تعداد عددهای حفظ شده در چهار ثانیه، “این عنوان در شهر تبریز توسط یک جوان موفق که قبل تر از این رکوردهای کشوری و جهانی داشت بار دیگر به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ما، محمدرضا حسن زاده جوان موفق تبریزی بار دیگر جلوی چشمان مسئولین ، اهالی رسانه و مشاور ثبت رکوردهای جهانی و گینس توانست در ظرف نگاه چهار ثانیه ای به اعداد و سپردن به حافظه ، 33 عدد را روی کاغذ پیاده کند و پس از بررسی مشاور گینس، موفق به ثبت رکورد خود در جهان شد.
وی پس از ثبت رکورد جلوی دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و گفت: خیلی احساس خوشایندی دارم که بار دیگر توانستم رکورد گینس در زمینه حفظ اعداد را به نام خودم و کشور عزیزم و به خصوص تبریزی‌های عزیز ثبت کنم و این رکورد را به خانواده ام که همیشه دعاگوی من بوده اند و مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم.
مرد حافظه جهان ادامه داد: درست است که این ثبت رکورد خیلی زود انجام گرفت اما پشت این رکورد بارها تلاش و ممارست بوده و همیشه سعی کرده ام با تمرین‌های زیاد و ممارست، مزد زحماتم را اینگونه به ارمغان بیاورم.
حسن زاده تصریح کرد: بار دیگر از مردمان غیرت مند تبریز تشکر می‌کنم که در این مراسم شرکت کردند و شرمنده برخی عزیزان شدم که به علت ازدحام جمعیت نتوانستم به خوبی پذیرای آنان باشم و همچنین از اهالی رسانه و شخص آقای حامد کوماهی از خبرنگاران پرتوان کشور و از آقای اشکان دشمن زیاری مشاور ثبت رکوردهای جهانی ( گینس ) و هیات همراه بابت ثبت این رکورد تشکر ویژه دارم.
در این مراسم اشکان دشمن زیاری مشاور ثبت رکوردهای جهانی ( گینس ) به همراه همکاران حضور و نظارت کافی را به دنبال داشتند و به تیم خبری ما گفت: رکورد قبلی مربوط به نبیل حسن از پاکستان در سال 2022 که توانسته بود 30 عدد را حفظ نماید اما اینبار محمدرضا حسن زاده، ملقب به مرد حافظه جهان، توانست 33 عدد را در نگاه 4 ثانیه به روی کاغذ پیاده کند و رکورد نبیل حسن را جابه جا نماید.
دشمن زیاری ادامه داد: این ثبت رکورد طبق قوانین سازمان ثبت رکوردهای جهانی گینس انجام شد و پس از بررسی کامل به دفتر گینس ارسال و نتیجه نهایی طی هفته های آینده اعلام می گردد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 + یازده =

spot_img

Related articles

بازار روسیه بازاری به وسعت جهان

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازاری به وسعت جهان بازار روسیه...

در کلینیک کارن لبخند زیبا حق شماست

کلینیک کارن با یک تیم حرفه ای و مجرب به کمک بروزترین تجهیزات دندانپزشکی از جمله کلینیک های...

یکی از بزرگترین بانک‌های روسی نیز در ایران دفتر نمایندگی افتتاح کرده است

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : رابطه بانکی ایران و روسیه ...

بازار گل و گیاه شادمان بازار استاندارد و کیفیت صنعت گل و گیاه

به گزارش خبرنگار ما علیرضا ذکریایی مدیرعامل شرکت قائم گستر کیمیا: مهندس ذکریایی پايه گذار بازار گل و...