سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

Date:

Share post:

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام با اسپانسری بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران

به گزارش واژه پیام به نقل از روابط عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران امروز سیزدهم شهریور ماه هزار و چهارصد و سه تیم ملی پیش کسوتان ایران ، تهران را به مقصد ویتنام ترک کرد.

این تیم با رده سنی ۳۸ تا ۴۳ سال بوده و با امادگی جسمانی کامل سفر خود را اغاز نمود.

بیناد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران به عنوان اسپانسر و حامی تیم ملی پیشکسوتان در کنار این تیم برای سفر ویتنام قرار گرفت.

اميد شنعه مدير عامل بنياد توسعه ى كارآفرينى و تعاون استان تهران افزود : هدف ما در اين مركز حمايت از كارآفرينان و صنعتگران است و برنامه هاى متنوعى نيز در آينده داريم كه اطلاع رسانى ميكنيم.

ايشان در پاسخ به سؤال خبرنگار درمورد اينكه آيا بنياد توسعه كار آفرينى از كسب و كارها هم حمايتى دارد يا خير ؟ بيان داشت: با تدابيرى كه در هيأت مديره به ان اندشيده شده بنياد تصميم دارد در سال جارى از استارت آپها و كسب و كارهاى نوآورانه حمايت ويژه اى داشته باشد چراكه در اين مسير جهت اشتغالزايى به دولت محترم هم كمك ميكنيم.

همچنين ايشان اشاره كردند آمادگى توليد مسكن ارزان را نيز در نهضت ملى مسكن داريم كه درصدد ايجاد توافق با دستگاههاى ذيربط هستيم.

وى همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار درباره استخراج طلا توسط بنياد خاطرنشان كرد: اين بنياد با روشهاى فناورانه و دانش بنيان درحال استخراج و توليد شمشهاى طلا ميباشد كه در معادنى واقع در زنجان ، مشهد و سنگان درحال استخراج هستيم و از محل درآمد اين معادن با توجه به ايجاد تغييرات چشمگير در اعضاى مجمع و اعضاى هيأت مديره برنامه ريزيهايى در جهت كارآفرينى ، توسعه ى كسب و كارها ، توليد مسكن و استخدام نيروهاى كار جوان و نخبه انجام شده كه در گزارشهاى فصلى به سمع و نظر مردم عزيز ميرسانيم و اميد واثق داريم در ادامه ى فعاليتها و با جذب نخبگان بتوانيم از خروج ايشان از كشور جلوگيرى كنيم

پايان خبر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

ده + نه =

spot_img

Related articles

شرایط جدید اقتصادی بین ایران و روسیه

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازار تهران است با توجه به...

اعضای هیئت مدیره پارلمان علمی کشور انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره شورای انجمن های علمی ایران انتخاب شدند به گزارش واژه پیام به نقل از روابط عمومی...

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

این نشست بسیار صمیمی که در مجمع فلاسفه ایران و به همت این مجمع و جناب مهندس اشکبوسی...

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری انتظار بی فرهنگی نمی رود برخورد بد حراست و مدیر داخلی یک...