بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

Date:

Share post:

از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری انتظار بی فرهنگی نمی رود برخورد بد حراست و مدیر داخلی یک ورزشگاه فرهنگی ورزشی مهم با یک خانم به همراه کودک 9 ماهه

 

به گزارش واژه پیام، عدم همکاری مدیریت و حراست واحد استخر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری با یک مراجعه کننده خانم به همراه فرزند 9 ماهه خود سوژه خبری شد.

در ابتدای این گزارش باید آورد که فرض که حق با طرف مقابل هم باشد آیا برخورد زننده و زشت از سوی مدیریت داخلی و حراست آقایان مجموعه استخر شهید کشوری که داعیه دار فرهنگ در عرصه ورزش است با یک خانم محترم صاحب فرزند شیرخوار درست است؟

این در حالی است که دوربین‌های مداربسته این رفتارهای زننده و زشت را به ثبت و ضبط رساندند با این حال چطور مدیریت عوامل حراست آقایان به خود اجازه رفتار ناپسند داده اند.

مجموعه استخر شهید کشوری که توسط جناب آقای وزیر به افتتاح رسیده است و کلی اعتبار در پایتخت دارد آیا چنین حقی دارد که به این سهولت با بی ادبی و رفتار تند به یک خانم توهین کند؟

سوال بعدی آنکه وقتی واژه مقدس فرهنگ در کنار اسم ورزش قرار می گیرد به طور یقین رفتار انسانی در راستای چارچوب قانون می بایست حکم فرما شود چرا اینگونه نبود است ؟

در این راستا این خانم معترض به ما گفت: امروز سی ام مرداد ماه 1403 بنده به همراه فرزند 9 ماهه خود از حراست مجموعه استخر شهید کشوری درخواست کمک کرده بودم که با داد و بیداد و رفتار ناسزا از سوی حراست آقایان و مدیریت داخلی مواجه شدم.

وی در ادامه افزود: مجموعه استخر شهید کشوری چطور در گزینش خود تلاش نکرده و آدم هایی را سر کار آورده است که با قلدری تمام به یک خانم صحبت و توهین می کنند در حالی که من فقط درخواست یک کمک را کرده بودم واین رفتار زشت صورت گرفت باید مورد توجه قرار گیرد تا دیگر چنین رفتار زشتی تکرار نشود.

وی بیان کرد: چگونه انتظار می رود این مجموعه به این بزرگی در عرصه فرهنگ و ورزش هنوز مبحث فرهنگسازی در آن اتفاق درست نیفتاده است و این در شان چنین مجموعه ای نیست که بخواهند با یک بانو بی احترامی تام کنند.

این بانوی معترض به بدرفتاری های متعدد از این مجموعه اشاره کرد و گفت:
بارها شاهد بدرفتاری های حراست آقایان یا مدیرداخلی آقا در قسمت استخر شهید کشوری با برخی خانم های مراجعه کننده بودیم که شانیت خانم ها را در نظر نمیگرفتند و بارها رفتار زننده از خود نشان داده اند.

لزا باعث تاسف است که پرسنل آقا در حراست و نگهبان، همچنین مدیر داخلی در یک همچین مجموعه ای فاقد فرهنگ و رفتار انسانی اون هم در مقابل بانوان هستند.

مدیریت محترم مجموعه جناب اقای هاشمی لازم است در گزینش کردن این افراد با درایت تر انتخاب کند و اموزش بدهند.

پایان خبر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 + 2 =

spot_img

Related articles

شرایط جدید اقتصادی بین ایران و روسیه

دکتر محمد حسین ولی بیگی در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار روسیه بازار تهران است با توجه به...

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام با اسپانسری بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران به گزارش...

اعضای هیئت مدیره پارلمان علمی کشور انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره شورای انجمن های علمی ایران انتخاب شدند به گزارش واژه پیام به نقل از روابط عمومی...

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

این نشست بسیار صمیمی که در مجمع فلاسفه ایران و به همت این مجمع و جناب مهندس اشکبوسی...